Taweez Pehenna Quran Wa Hadees Ki Roshni Me
بسم الله الرحمن الرحيم
الصــلوة والسلام عليك يارسول الله
SAWAL:
Hazrat Tabeez pehanna kaisa hai?
Meharbaani karke Quran aur Hadees ki roshani mein jawab dijiye.
JAWAB
Ham log taweez o wazaaif men qurani aayat o durood shareef ahadees men waarid mamoolaat o uazaaif buzurgo se manqool a'amal padh kar dam karte hain ya inhin cheezo ko likh kar dete hain
Aur wahabi gair muqallid wagairah inhin wazaaif o taweezaat ko jo quran hakeem o ahaadeese nabwiyya men warid hain ya buzurgon se manqool hain un wazaaif wagairah se banaaye huye taweezaat ko shirk kahte hain aur bukhari shareef ki hadees shareef pesh karte hain jis men yahoodi se dam karane ka zikr hai
Sarkar aqdas صلی اللہ تعالی عليه وسلم kuffar o mushrikin ya…
🔎ﺳﻮﺍﻝ : ﺍﻟﺼﻼۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﮐﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ
ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﯾﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮐﯿﺴﺎ ﮨﮯ ؟؟ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮒ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﯿﺪۃً ﺷﺮﮎ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ؟🔎
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
⚔ ﺟﻮﺍﺏ 📑
ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﭼﭽﺎ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻤﺰﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﻋﺰﻭﮦ ﺍﺣﺪ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺭﻭﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺳﺎﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺗﻨﯽ ﺷﺪﺕ ﺳﮯ ﺭﻭﺗﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﭘﮭﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻤﺰﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻓﺮﻣﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ :
ﻳﺎ ﺣﻤﺰﺓ ﻳﺎ ﻋﻢ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺳﺪ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺍﺳﺪ ﺭﺳﻮﻟﻪ ﻳﺎ ﺣﻤﺰﺓ ﻳﺎ ﻓﺎﻋﻞ ﺍﻟﺨﻴﺮﺍﺕ ! ﻳﺎ ﺣﻤﺰﺓ ﻳﺎﮐﺎﺷﻒ ﺍﻟﮑﺮﺑﺎﺕ ﻳﺎ ﺫﺍﺏ ﻋﻦ ﻭﺟﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ .
( ﺍ📒ﻟﻤﻮﺍﻫﺐ ﺍﻟﻠﺪﻳﻨﻪ، ج١ ص٢١٢ :) ( ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﯾﺎ ﺣﻤﺰﮦ ، ﯾﺎ ’’ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﭼﭽﺎ ‘‘ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺷﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺷﯿﺮ ، ﯾﺎ ﺣﻤﺰﮦ ﺍﺋﮯ ﺗﮑﻠﯿﻔﯿﮟ ﺩﻭﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺷﺨﺺ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔ )
…
🌹سید عالم صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم سے مدد طلب کرنا🌹
💎 سید عالم صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم کی بارگاه اقدس میں صحابہ کرام رضوان اللہ تعالیٰ علیہم اجمعین اپنے جملہ مسائل اور حاجات پیش کرتے اور مدد طلب کرتے-
ایک نہیں دو نہیں سینکڑوں احادیث موجود ہیں-
💠 بارش نہیں ہوتی تو مسجد اقدس میں بارش کےلئے فریاد کی جاتی ہے اور بارش شروع ہوجاتی ہے
📚 ( صحیح بخاری، کتاب الجمعہ)
💠 حضرت جابر رضی اللہ تعالٰی عنہ سے لوگ قرض کی واپسی کا تقاضا کرتے ہیں اور وہ بارگاه اقدس میں فریاد لاتے ہیں حضور صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم فریاد کو پہنچتے ہیں قرض ادا ہوجاتا ہے
📚 ( صحیح بخاری جلد اول)
💠 حضرت ابوہریرہ رضی اللہ تعالٰی عنہ قوت حافظہ مانگتے ہیں اور عطا ہوتا ہے
📚 ( صحیح مسلم)
💎 الغرض کیا ہے جو صحابہ کرام نے اس بارگاہ سے نہ مانگا
اونٹ بے قابو ہوجائے-
کنواں که…
ﺳﻮﺍﻝ : ﮐﻮﻧﮉﮮ ﮐﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﯿﺎﮨﮯ؟
ﺟﻮﺍﺏ : ﻣﭩﯽ ﮐﮯ ﺑﺮﺗﻦ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﭩﮭﯽ ﭼﯿﺰ ﺗﯿﺎﺭ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺛﻮﺍﺏ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﺍﯾﺼﺎﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﻮﻧﮉﮮ ﮐﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﮩﻼﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﺳﻮﺍﻝ : ﮐﻮﻧﮉﮮ ﮐﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮨﮯ؟
ﺟﻮﺍﺏ : ﮨﻤﺎﺭﮮ ﯾﮩﺎﮞ ﻋﺮﺻﮧ ﺩﺭﺍﺯ ﺳﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ 22 ﺭﺟﺐ ﺍﻟﻤﺮﺟﺐ ﮐﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﯾﺼﺎﻝ ﺛﻮﺍﺏ ﮐﯽ ﻧﯿﺖ ﺳﮯ ﮐﮭﯿﺮ، ﭘﻮﺭﯼ ﭘﮑﺎﮐﺮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻼﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﺳﻮﺍﻝ : ﮐﯿﺎ ﮐﮭﯿﺮ ﺻﺮﻑ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﮐﻮﻧﮉﮮ ( ﻣﭩﯽ ﮐﮯ ﺑﺮﺗﻦ ) ﻣﯿﮟ ﮐﮭﻼﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ؟
ﺟﻮﺍﺏ : ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﭘﺎﺑﻨﺪﯼ ﻧﮩﯿﮟ ( ﺳﻮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﻧﺪﯼ ﮐﮯ ﺑﺮﺗﻦ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ) ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺑﺮﺗﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﻼ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﭩﯽ ﮐﮯ ﺑﺮﺗﻦ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻗﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺳﻮﺍﻝ : ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﻮ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﺑﮭﯽ ﺑﮭﯿﺞ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ؟
ﺟﻮﺍﺏ : ﺍﺱ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﻮ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﺰﯾﺰﻭﮞ، ﺭﺷﺘﮯ ﺩﺍﺭﻭﮞ، ﺩﻭﺳﺘﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﭘﮍﻭﺳﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯿﺞ ﺳﮑﺘ…
Sawaal : Hazrat ham waliyon ke naam ke age sahaba ka laqab qu dete hain jayse khwaja gareeb nawaz rahmatullaah alaaih ke bjaye raziallahu ta, ala an quhu kiyo lagate hai kiya hum unko sahaba ka laqab dete hain REHNUMAI FARMAYN.
Jawaab:
Gair e Sahaba ke Liye Razi-Allahu Ta'ala anh ka Lafz istemaal karna jaayez hai ..
Durr e Mukhtar Ma' Shaami Jild 5 safah 480 me hai "Shaba ke liye Razi-Allahu Ta'ala Anh kehna Mustahab hai aur Taabe'in wagaira ke liye Rahmatullah Ta'ala Alaih Mustahab hai aur is ka ulta yaani sahaba ke liye Rahmatullah Ta'ala Alaih aur Tabe'in aur un ke ilawa Ulama o Mashaikh ke liye Raajeh Mazhab par Razi-Allahu Ta'ala Anh bhi Jaayez hai ..
Hadrat Allama Shahabuddin Khifaaji Rahimahullah Naseemur Riyaz me Farmate hain "Ambiya e kiram Ala…
سوال :: غیر صحابی کے رضی اللہ عنہ لکھنا یا کہنا کیسا؟
جواب '' قرآن مجید اور علماء اسلام کے اقوال سے یہ ثابت ہے کہ '' رضی اللہ عنہ '' کا لفظ صحابہ کرام کے ساتھ خاص نہیں
2) دلیل قرآن سے
رضی اللہ عنھم ورضوا عنہ ذلک لمن خشی ربہ
سورہ بینہ آیت 8 پارہ 30
ترجمہ '' اللہ ان سے راضی اور وہ اللہ سے راضی یہ ان کے لیے جو رب سے ڈرنے والے ہیں
تو اس آیت کریمہ سے واضح ہوا کہ
رضی اللہ عنہ اس کے لیے ہے جو رب العزت سے ڈرتے ہیں صحابہ کرام '' اہل بیت تابعین اور اولیاء کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین سے ڈرنے والے لوگ ہیں اس لیے ان کے نام کے ساتھ '' رضی اللہ عنہ '' لکھا اور بولا جاتا ہے
دلیل نمبر2
درمختار مع شامی جلد پنجم ص 480 میں ہے کہ صحابہ کے لیے رضی اللہ عنہ کہنا مستحب ہے اور تابعین وغیرہ کے لیے '' علیہ الرحمہ '' مستحب ہے اور اس کا الٹ یعنی صحابہ کے لیے علیہ الرحمہ اور تابعین وغی…
پیری مریدی کیا ہے ؟
بیعت کے معنی : بیعت کے معنی بیچنے کے ہیں ۔درحقیقت مرید اپنی مرضی کومرشد صالح کے ہاتھ بیچ دیتاہے اسی وجہ سے اس عمل کو بیعت کہتے ہیں
✍🏻مقصد بیعت : آقا علیہ السلام فرماتے ہیں کہ دل ایک ایسے پر کی مثل ہے جسے ہوا الٹتی پلٹتی رہتی ہے ۔ (مشکوۃ کتاب الایمان بالقدر)
یعنی دل کو خواہشات کی ہوائیں یہاں سے وہاں پھیرتی رہتی ہیں تو ضروری ہے کہ کسی کا دست تو انا اس پر رکھ دیا جائے تا کہ وہ الٹنے پلٹنے سے محفوظ ہوجائے۔
✍🏻دلیل : صحابہ کرام نے حدیبیہ کے مقام پر آپ ﷺ سے درخت کے نیچے بیعت کی تو اللہ تعالیٰ ان سے راضی ہوااور ارشاد فرمایا
لقد رضی اللہ عن المومنین اذ یبایعونک تحت الشجرۃ۔ (سورۃ الفتح ،آیت۱۸)
ترجمہ: بے شک اللہ راضی ہوا مسلمانوں سے جب وہ تم سے بیعت کرتے ہیں درخت کے نیچے۔
✍🏻اور حدیث میں ہے کہ حضرت عثمان رضی اللہ عنہ بیعت کے وقت ن…
Peeri muridi is ayat se sabit hai.....
إِنَّ ٱلَّذِينَ يُبَايِعُونَكَ إِنَّمَا يُبَايِعُونَ ٱللَّهَ يَدُ ٱللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ
(Aye Nabi) Wo Jo Aapki Bai'at Krte Hain (hatho Me hath de kar wada wa iqrar) wo to Allah hi se bai'at krte Hain. Aur unke hathon par Allah ka hath Hai.
(Sure Al-Fath ayat-10)
YE AYAT BAITE RIZWAN KE MAUQE PAR UTRI JAHAN SAHABA NE Rasoole pak ke hatho me apna hath de kar bai'at kee yahi'n se Buzugane deen ne peeri muridi ka silsila Qa'im kiya ki aam shakhs kisi deeni buzrug ke hathon gunaho se taubah kar ke deen par chalne ka wada karta hai.
Hadees 👇🏽
Mishkat Kitaab ul ammarah Fasal Awwal mein hai,
ﻣﻦ ﻣﺎﺕ ﻭﻟﯿﺲ ﻓﯽ ﻋُﻨُﻘِﮧ ﺑَﯿْﻌَـۃٌ ﻣﺎﺕ ﻣَﯿْﺘـَۃَ ﺟَﺎﮬِﻠِﯿَّـۃِِ۔۔
Tarjuma: “ Jo Mar jaey, Halankey us ke Galey mein kisi ki …
Islam Is Best Sunni Group
FATIHA KI DALEEL
Isaale Sawab/Fatiha Ke Quran Aur Hadees Se Saboot
Isaale Sawab:
Is Lafz Ka Maana Hai Sawab Bakshna, Sawab Pohochana Aur Buzurgane Deen Ke Liye Sawab Nazar Karna. Hum Quran Shareef Ki Tilawat Ka Sawab, Sadqat Wa Khairat, Duroodo Salaam, Kalma Shareef Aur Digar Nafli Ibadato Ka Sawab Foutshuda Ko Pohochana Isaale Sawab Kehlata Hai. Buzurgane Deen Ko Iska Sawab Nazar Karte Hai Bakshna Kehna Beadabi Hai. Hum Sunni Khane Par Quran Shareef Ki Chand Suro Ki Tilawat Karte Hai Uska Sawab Marhumo Ko Bakshte Hai. Aaj Kuch Badmazhab Firqe Logo Ko Isaale Sawab Ko Haraam Bata Kar Gumrah Karte Hai. Aur Yahi Log Gairullah Ka Khaana Shauk Se Khate Hai. Jispe Kalaam-E-Ilaahi Padha Ho Use Haraam Kehte Hai. Mazallah.
لاکھوں سلام اور لاکھوں درود کہنے سے کتنے درود وسلام کا ثواب ملتا ہے
محققِ مسائلِ جدیدہ حضرت علامہ مفتی محمد نظام الدین رضوی مدظلہ العالی کے ایک مصدقہ فتوے میں ہے:
سوال:
محض ایک بار ”مصطفٰی جانِ رحمت پہ لاکھوں سلام“ اور ”کعبے کے بدرالدجی تم پہ کروڑوں درود“ کہنے سے حضور سرورِ عالَم صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم پر لاکھوں سلام اور کروڑوں درود پہنچ جاتا ہے..؟
الجواب:
محض ایک بار ”مصطفٰی جانِ رحمت پہ لاکھوں سلام“ اور ”کعبے کے بدرالدجی تم پہ کروڑوں درود“ کہنے سے حضور صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم پر لاکھوں سلام اور کروڑوں درود پہنچ جاتا ہے۔
(فتاوی مرکزِ تربیتِ افتا، ج2، ص349، 351، فقیہ ملت اکیڈمی، الہند)
علامہ ابن حجر ہیتمی مکی رحمۃاللہ تعالٰی علیہ تحریر فرماتے ہیں: ”فرمان مصطفٰی صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم ہے: ”جس نے مجھ پر پچاس مرتبہ درود پاک …
[2:01 pm, 11/02/2022] BAzhar Bhai: 1حضرت خواجہ عبد الرحیم مشرقی
1- Hazrat Khwaja Abdur Raheem Mashriqi
2 حضرت خواجہ عبد الکریم مغربی
2- Hazrat khwaja Abdul Kareem Maghribi
3 حضرت خواجہ عبد الرشید شمالی
3- Hazrat Khwaja Abdur Rasheed Shumali
4حضرت خواجہ عبد الجلیل جنوبی
4- Hazrat Khwaja Abdul Jaleel Junubi
یہ چار بزرگ رزق کی تقسیم پر مامور ہیں 4 رجب المرجب ان کا یوم ہے اس تاریخ کو ان کے نام کی فاتحہ دلاکر دعا کی جائے تو رزق روزگار میں برکت ہوتی ہےاللہ تعالی ان بزرگوں کے وسیلہ سے ہمارے رزق میں برکت عطا فرمائے
Yeh Chaar Buzurg Rizq ki Taqseem par Maamoor hai.
4 Rajab unka Yaum hai.
Is taareekh ko Inke naam ki Fateha dilaker Dua ki jaae to Rizq Rozgaar mai Barkat hoti hai. Allah Ta'ala In Buzurgo ke waseele se Hamare Rizq mai Barkat ataa farmae.
[ منجانب- شہزادہ حضور محدث کبیر حضرت مولانا …
مزاراتِ اولیاء پر جانا کیسا ہے؟
جواب: مزاراتِ اولیاء پر جانا جائز اور مستحب کام ہے۔ جیسا کہ حضرت بریدہ رضی اﷲ عنہ سے روایت ہے کہ: رسول اﷲﷺ نے فرمایا کہ میں نے تمہیں قبروں کی زیارت سے منع کیاتھا۔ اب زیارت کیا کرو۔
( مسلم شریف ، کتاب الجنائز، ،حدیث نمبر 2260، مطبوعہ دارالسلام، ریاض سعودی عرب)
سوال: کیا حضورﷺ بھی مزارات پر تشریف لے جایا کرتے تھے؟
جواب: جی ہاں! حضور علیہ السلام بھی مزارات پر تشریف لے جایا کرتے تھے۔ جیسا کہ مسلم شریف میں حضرت ابو ہریرہ رضی اﷲ عنہ سے روایت ہے کہ حضور علیہ السلام نے اپنی والدہ کی قبر کی زیارت کی۔ آپﷺ نے وہاں گریہ فرمایا اور جو صحابہ آپﷺ کے ساتھ تھے وہ بھی روئے۔
(مسلم شریف ، کتاب الجنائز،حدیث 2258، مطبوعہ دارالسلام، ریاض سعودی عرب)
فقہ حنفی کی مایہ ناز کتاب رد المحتار میں حضور خاتم المحققین ابن عابدین …
🚫 کیا السلام علیکم ورحمتہ اللہ و برکاتہ کے ساتھ "مغفرتہ" نہیں کہنا چاہئے ؟
ا■■■■■■■■■
📂 سوال...
سوال :
زید نے کہا کہ السلام علیکم کے ساتھ "مغفرتہ" نہیں کہنا چاہئے ؟ اس تعلق سے فتاوی رضویہ میں عبارت ہو تو اس کا حوالہ و اسکان عنایت فرمائیں
سائل :
سید اعجاز رضوی قادری
الہند
فکر رضا گروپ 4
ا■■■■■■■■■
فکر رضا دارالافتاء
موبائل : 00971-559060076
ٹیلیگرام : t.me/fikrerazadarulifta
ا■■■■■■■■■
🔏 الجواب بعون الملک الوہاب
📝 صورت مسؤلہ میں سلام کے لیے جو کلمات حضرت آدم علیہ السلام سے لیکر نبی کریم صلی اللہ علیہ و سلم تک بتائے گئے وہ یہ ہیں،، السلام علیکم،، اور یہی جامع کلمات ہیں
❇ متفرق حدیثوں سے پتہ چلتا ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ و سلم سے پوچھا گیا
"یارسول اللہ صلی اللہ علیہ و سلم، سلام کا بہتر جواب کیا ہے آپ صلی اللہ علیہ و سلم نے فرمایا جو آدمی آپ کو سل…
✈ ALLAAH KE HARAM MAKKA SHARIF AUR SARKAAR KE HARAM MADINA SHARIF KI ZIYAARAT KO JAANE WAALE SUNNI HAZRAAT KELIYE KHAAS HIDAAYAT 🌴
◽◽◽◽◽◽◽◽
➡ Jo hazraat Ramazaan ke mahine ke Zaireen-e Haramain Sharifain hain wo khawateeno Hazraat 2 baaton ka khaas dhiyan rakhen.
1⃣ Wahan ke imaam ke peechhe Namazen na padhen.
2⃣ Aur na hi wahan ka zabihaa khaayen.yaani wahan ke Najdi hukumat ka zibah kiya hua janwar gosht aur murgha na khaayen.
🚦 Ghair Muqallid Wahaabi, aur naam ke Muqallid Deobandi bahut si wujoohaat se gumraah. bad mazhab aur kaafir hain.
🚦 Inme se aam logo ke pichhe Namaaz parhna sakht na jayez aur gunaah hai, aur inme se jinke aqide kharaab aur kufriya hain unke pichhe Namaaz parhna baatil (bekaar) aur gunaah hai, balki agar unko kam se kam Mus…
نبی کریم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم زندہ ہیں دیدار عطاء فرماتے ہیں وھابیوں کا اقرار
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
غیرمقلدین کے مشہور عالم ابراہیم میر سیالکوٹی صاحب نے نبی کریم صلی اللہ علیہ و علیٰ آلہ و صحبہ وسلم کا روحانی قرب حاصل کرنے کے لئے سورۃ کوثر کا وظیفہ بتایا کہ ''شبِ جمعہ کو باوضو بیٹھ کر 1000 بار سورۃ کوثر مع بسم اللہ پڑھے تو نبی کریم صلی اللہ علیہ و علیٰ آلہ و صحبہ وسلم کی زیارت ہو گی'' اس قرب کی دلیل میں نیچے شاہ عبدالعزیز رحمۃ اللہ علیہ کا واقع بیان کیا کہ شاہ صاحب رحمۃ اللہ علیہ کو نبی کریم صلی اللہ علیہ و علیٰ آلہ و صحبہ وسلم کی حضوری حاصل تھی اور ایک بار شاہ صاحب رحمۃ اللہ علیہ کے مکان میں حقہ تھا تو نبی کریم صلی اللہ علیہ و علیٰ آلہ و صحبہ وسلم تشریف نہ لائے اور نہ آنے کی وجہ بتائی کہ تمہارے مکان میں حقہ ہے ۔ (…
🌹🌼“आला हज़रत के मस्लक का दामन छूटा तो जन्नत का रास्ता छूटा”
💐हुज़ूर सय्यद नजीब मियां बरकाती फरमाते हैं:
"ये आवाज़ उठती है के नारा लगाया जाए,
मस्लके गरीब नवाज़ का नारा लगाया जाए.
बेशक गरीब नवाज़ के मस्लक का नारा लगाया जाए. गरीब नवाज़ के मस्लक से किसी को इन्कार नहीं है. गरीब नवाज़ का मस्लक वही मस्लक है जो आला हज़रत का मस्लक था लेकिन गरीब नवाज़ के दौर में काफ़िर तो थे लेकिन रसूलुल्लाह की शान में गुस्ताखी करने वाले दाढ़ी वाले नहीं थे.......
जब दाढ़ी वालों ने गुस्ताखी करना शुरू की,
जब टोपी वालों ने गुस्ताखी करना शुरू की,
जब नमाज़ पढने वालों ने गुस्ताखी शुरू की,
जब रोज़ा रखने वालों ने गुस्ताखी शुरू की,
तो कहा जाए अब शनाख्त कैसे की जाए?
दाढ़ी सुन्नियों को भी है,
दाढ़ी उनको भी है,
टोपी सुन्नी भी लगाता है,
टोपी ये भी लगाते हैं,
नमाज़ ये भी पढ़ते हैं.
(बज़ाहिर हम से ज़ियादा पढ़ते हैं…
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.....
#رسول اللہ ﷺ سے اس دنیا سے پردہ فرمانے کے بعد بھی مدد مانگنا جائز ہے ۔۔۔۔۔ اور رسول اللہ ﷺ اس دنیا سے پردہ فرمانے کے بعد بھی مدد فرماتے ہیں#
1. عن مالک الدار قال: وکان خازن عمر علی الطعام قال: اصاب الناس قحط فی زمن عمر فجاء رجل الی قبر النبی ﷺ فقال: یارسول اللہ!استسق لامتک فانھم قد ھلکوا ،فاتی الرجل فی المنام فقیل لہ ائت عمر فاقرئہ السلام واخبرہ انکم ستسقون وقل لہ علیک الکیس علیک الکیس فاتی عمر فاخبرہ فبکی عمر ثم قال: یارب!لا آلواالا ما عجزت عنہ۔
(مصنف ابن ابی شیبۃ،جلد ۱۲،ص:۳۲،البدایۃ والنھایۃ،جلد:۷،ص:۹۱۔۹۲،قال الحافظ ابن کثیر ھذا اسناد صحیح)
ترجمہ:مالک الدار،جو حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے وزیر خوراک تھے ،وہ بیان کرتے ہیں کہ:حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے زمانے میں لوگوں پر قحط آیا،تو ایک شخص(صحابی رسول حضرت بلال بن حارث مزنی…
🌷حضرت علی کرم اللہ وجہہ الکریم اور دیگر ائمہ اہل بیت اطہار کے ارشادات 🌷
حضرت علی کرم اللہ وجہہ الکریم اور دیگر ائمہ اہل بیت اطہار کے صرف وہی ارشادات ثقہ اور معتبر (Reliable and authentic) ہیں --- جو اہل سنت کی معتبر کتب سے لی گئی ہوں.
آج کل شیعہ لابی اہل سنت کے گروپس میں حضرت علی کے ارشادات کے نام پر شیعہ تعلیمات پھیلا رہے ہیں --- اور وہ انتہائی ہوشیاری اور چالاکی سے صحیح اور غلط کو اس طرح ملا دیتے ہیں کہ عام قاری کو پتہ نہیں چلتا -
********
( انصاری)
#इश्पेशल__पोस्ट_15__अगस्त
मरकज़े अहले सुन्नत बरैली शरीफ से शहज़ादये ताजुश्शरिया हज़रत अल्लामा मौलाना असजद रज़ा खान साहब क़िब्ला मद्दा ज़िल्लहुल आली ने मुल्क के मुसलमानों से अपील की है कि 15 अगस्त के दिन खुशी मनाये तिरंगा फैराएं मिठाई बाटें मगर राष्ट्रगान यानि वन्दे मातरम हरगिज़ न गाएं कि ये कुफ्र है और जन गण मन से भी परहेज़ करें हां तरानये इक़बाल "सारे जहां से अच्छा हिंदुस्तान हमारा" पढ़ें
कुछ कुफ्रियात
भारत माता की जय बोलना कुफ्र है
📕 फतावा शारेह बुखारी, जिल्द 2, सफह 598
जय हिन्द बोलना भी जायज़ नहीं है कि शियारे हिनूद है
📕 फतावा शारेह बुखारी, जिल्द 2, सफह 463
हिंदुस्तान जिंदाबाद कहें
वन्दे मातरम गाने वाला काफिर है
📕 फतावा शारेह बुखारी, जिल्द 2, सफह 590
गैर मुस्लिमो को शहीद कहना कुफ्र है
📕 फतावा शारेह बुखारी, जिल्द 2, सफह 588
जो ये कहे कि मौल…
🌹"حبُّ الوطنِ منَ الايمان" اور"احفظواارضکم فانھاامکم" کی روایتیں موضوع ومن گھڑت ہیں؟ ــ🌹
بعدہ سلام مسنون عرض یہ ہے کہ
حب الوطن نصف الایمان
اور
احفظواارضکم فانھاامکم
یہ جو علماء بیان کرتے ہیں کہ یہ سرکار کی حدیث ہے کیا یہ صحیح ہے اگر صحیح ہے تو یہ کون سی حدیث سے اخذ کی گئی ہے اس کا جواب جلد از جلد دیکر شکریہ کا موقع عنایت فرمائیں عین نوازش ہوگی ــ
🌹سائل🌹محمد قمر رضا رفیقی مظفر پور بہار الہند
=========================
وعلیکم السلام ورحمـة اللہ تعالیٰ وبرکاتــــــــــه
✍الجـــــــــــواب ھوالمـوفق للــــــحق والصــــــــــــــــواب"
(1)اس طرح کی روایتیں موضوع ہیں محققین کی تحقیق یہی ہے ــ
1⃣ حبُّ الوطنِ منَ الإيمانِ
🏷الصغاني (٦٥٠ هـ ) موضوعات الصغاني ٥٣ موضوع
2⃣ حبُّ الوطنِ من الإيمانِ
📄السيوطي ( ٩١١ هـ ) الدرر المنتثرة ٦٥ لم أقف عليه
3⃣ حبُّ الوطَ…
Bhar Do Jholi Meri Sultan -e- Madina
Ek Shakhs Ne Mujhse Kaha Balki Yun Keh Lijiye Ke Ek Wahabi (Ghair Muqallid) Ne Mujhse Kaha Ke Tum Log Nabi Se Maangte Ho Aur Ye Shirk Hai!!!
Maine Kaha Ke Sahaba -e- Kiraam Bhi To Huzoor Se Maangte The To Kya Wo Bhi Shirk Tha? Maine Use Dalail Bhi Diye Lekin Wo Na Maana Aur Kehne Laga Ke Us Waqt Huzoor ﷺ Zinda The Isiliye Sahaba Ne Maanga Aur Zindo Se Sawal Karna (Madad Mangna/Help Lena Ya Dena) Ye Sab Jaayez Hai Lekin Murdo Se Mangna Jaayez Nahin (Maaz Allah)
Maine Kaha Ke Kya (Maaz Allah) Tumhare Nazdeek Huzoor ﷺ Murda Hain? Is Par Usne Fauran Kaha Ke Nahin! Aap ﷺ Zinda Hain Lekin Aalam -e- Barzakh Mein Hain Aur Jo Log Dunya Se Chale Gaye Unse Madad Mangna Shirk Hai!
Usne Phir Ye Bhi Kaha Ke Aap Kahin Bhi Dikha Dijiye…
ماتم کرنے کا شرعی حکم ، ماتم کی ابتداء کب سے ہوئی
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
مصیبت پر صبر کرنے کا حکم دیا گیا ہے__؟
اپنی مصیبت یا مصائب اہل بیت کو یاد کر کے ماتم کرنا یعنی
ہائے ہائے، واویلا کرنا، چہرے یا سینے پر طمانچے مارنا، کپڑے پھاڑنا، بدن کو زخمی کرنا، نوحہ و جزع فزع کرنا، یہ باتیں خلاف صبر اور ناجائز و حرام ہیں۔
جب خود بخود دل پر رقت طاری ہو کر آنکھوں سے آنسو بہہ نکلیں اور گریہ آ جائے تو یہ رونا نہ صرف جائز بلکہ موجب رحمت و ثواب ہوگا۔
ﷲ تعالیٰ فرماتا ہے۔
ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل ﷲ اموات بل احیاء ولٰکن لاتشعرون ۔
ترجمہ : اور جو خدا کی راہ میں مارے جائیں، انہیں مردہ نہ کہو بلکہ وہ زندہ ہیں ہاں تمہیں خبر نہیں
(سورۃ البقرہ آیت 154)
ماتم تو …
💞محرم الحرام کی جاہلانہ رسومات 💝
🖊... محرم الحرام اسلامی سال کا پہلا مہینہ ہے. اسلام دنیا کا واحد مذہب ہے جس کا اسلامی سال محرم الحرام میں حضرت عمر فاروق رضی ﷲ تعالٰی عنہ، حضرت امام حسین رضی ﷲ تعالٰی عنہ اور ان کے رفقاء کی بے مثال قربانی سے شروع ہو کر حضرت اسماعیل علیہ الصلوة السلام اور عثمان ذوالنورین رضی اللہ عنہ کی لازوال قربانی پر اختتام پذیر ہوتا ہے.
🖍... مگر کتنے افسوس کی بات ہے کہ محرم الحرام شروع ہوتے ہی تعزیہ داری، اسٹیل، پیتل اور چاندی سے تیار کردہ مصنوعی ہاتھ، پاؤں، آنکھیں اور بازو تعزیئے پر چڑھانا، نیلے پیلے دھاگے بازو پر باندھنا، بچوں کو امام کا فقیر بنانا، دشمنانِ صحابہ کا دس یا گیارہ دن کالے، ہرے اور سرخ کپڑے پہننا، ماتم کی کیسٹیں بجانا اور شیعوں کی مجالس اور جلوس میں شامل ہونا اور شب عاشورہ کو خوب ڈھول بجا کر اس شب کے تقدس کو پامال کرنا …
📛YAZEED KE FAASIQ HONE KA SUBOOT SAHIH AHAADITH SE
📛
👉PART 2⃣
Hazrat Abu Huraira رضي الله تعالى عنه ko Yazeed wa Marwan jaise zaalimo ke fitno ka ilm kaise huwa tha? Is ka jawab khud Hazrat Abu Huraira رضي الله تعالى عنه ki riwayat mein maujood hai. Woh farmate hai:
📗HADITH:
Maine Rasulallah صلی اللہُ علیہِ و آلہِ وسلمِ se 2 tarah ka ilm mehfuz kiya hai. Ek ko maine failaya aur dusra woh hai ki agar usko failaao to mera halqoom kaat diya jaaye.
[● SAHIH BUKHARI, HIFZ UL ILM, 1/35]
Hazrat Abu Huraira رضي الله تعالى عنه ne Rasool e Akram صلی اللہُ علیہِ و آلہِ وسلمِ se jin 2 ilmo ko mehfuz rekhne ki baat irshaad farmayi hai un mein ek Ilm ko Aap ne failaya hai. Jis ilm ko failaya hai woh ahkaam e shariya ka ilm hai aur jis ko nahi failaaya …
مروجہ تعزیہ داری مطلب جو آج کل لوگ اپنے ذہن سے نقشے بناتے ہیں اس کے تعلق سے چند باتیں عرض کرنا ہے آپ غور فرمائیں
(1) کعبہ شریف یا گنبد خضراء کا نقشہ اپنے ذہن سے بنایا جائے مطلب جو نقشہ کعبہ شریف اور گنبد خضراء کا ہے اس کے برخلاف اپنی مرضی سے نقشہ بنایا جائے اور پھر یہ کہا جائے کہ اس سے کعبہ شریف اور گنبد خضراء کی یاد تازہ ہوتی ہے تو کیا یہ کہنا درست ہوگا ؟؟ ظاہر یہاں یہ سوال پیدا ہوتا ہے کہ کہ اصل نقشہ بنانے میں کیا حرج تھا کہ اپنے ذہن سے نئ نئ تراشیں نکال لیں یا پھر آپ کے ذہن میں یہ ہے کہ ہمارا ذہن اس سے اچھا نقشہ بناتا ہے اس لیے ہم نے اس جیسا نہیں بنایا تو پھر آپ ان نقشوں سے محبت کا اظہار کر رہے ہیں یا غیر شعوری طور پر یا ضدیت میں کچھ اور کر رہے ہیں ؟؟ کچھ تو عقل سلیم کا استعمال کیجیے کہ آپ لوگوں کی کھلی چھوٹ کے نتیجے میں عوام نے تعزیوں میں " پریاں کبوتر …
💟 حضرات انبیاء عليهم السلام و ملائکه عظام کے سوا کسی کے لئے علیه السلام کا لفظ براہ راست کہنا جائز نہیں
ا===================|
🔑 اسلامی سوالات و جوابات ٹیلی گرام لنک : t.me/islamisawalatojawabat
ا===================|
🏷 سوال:
لائق صد احترام معزز علماء کرام
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
بعد سلام مسنون عرض یہ ہے کہ کیا فرماتے ہیں علماء دین و مفتیان شرع متین مسئلہ ذیل میں کہ۔۔۔ سید الشہدا امام عالی مقام سرکار امام حسین رضی اللہ تعالی عنہ کے نام نامی اسم گرامی کے ساتھ کیا امام حسین علی نبینا و علیہ السلام • یا پھر امام حسین علیہ السلام لکھنا کیسا ہے ؟
جواب عطاء فرما کر عند اللہ ماجور و عند الناس مشکور ہوں
سائل :
فقیر عبدالقادر تحسینی
مکمل پتہ۔۔ ۔۔۔۔۔
مرکز اھلسنت نواب پورہ جونا شہر اکولہ مہاراشٹر
بتاریخ : ۔۔۔۔ 19/09/2018
ا=================|
✍🏼 الجوا…
Masjido Se Wahabiyon Deobandiyon Shia Rafziyon Ko Nikalna Huzoor ﷺ Ki Sunnat Aur Joote Maar'kar Nikalna Sahaba Ki Sunnat Hai
Aaj Agar Koi Badmazhab Wahabi Deobandi Ahle'hagees Shia Rafzi Kisi Sunni Barelvi Masjid Me Aa Jaye Aur Mujahid Sunni Barelvi Musalman Unko Nikal De Ya Maar'kar Bhaga De Toh Suleh'kulli Mulla's And Company Walon Ke Pet Me Dard Hone Lagta Hai Aur Kehte Hai Namaz Padhne Me Kya Harj Hai Aur Sunniyon Par Tanqeed Aur Aitraz Karte Hai
Kya Is Hadees Par Bhi Aitraz Karoge Suleh'kulliyon?
⬇
"ukh Ruju Ya Fulan, Fa-innaka Munafiq
Translate
(Ae Fulaan, Nikal Ja, To Munafiq hai)"
HAZRAT ABDULLAH IBNE ABBAS رضي الله عنهما Farmate Hain Ke RASOOL ALLAH ﷺ Jumua Ke Din Jab Khutbe Ke Liye Tashrif Farma Huye To Irshad Farmaya Aye Fu'laa Tu Munafiq H…
سوال:
کرسمس کا کیک یا کفار مذہبی کے تہوار کا کھانا کھانا کیسا ؟
الجواب::
مناسب ہے کہ بچا جائے نہ لیا جائےــ کیونکہ اگر آپ ان سے کچھ کیک وغیرہ لیں گے تو عین ممکن ہے کہ مبارک بھی دیں اور اگر اس مذہبی تہوار کو اچھا جانتے ہوئے مبارک باد دے دی تو حُکُمِ کفر ہے-
لیکن
اگر بغیر مبارک دیئے کھانا یعنی کیک وغیرہ رکھ بھی لیا تو حرام نہیں ہے- اور یہ بھی یاد رہے کہ گوشت کے علاوہ خشک کھانا میوہ، جات یا کیک پوریاں وغیرہ ہوں گوشت نہ ہو کہ کفار سے گوشت لینا جائز نہیں-
اور یہ بھی یاد رہے کہ یہ کھانا تحفۃً نہ ہو کیونکہ کفار کے تہوار پر تحفے کا لین دین حرام ہے
سیدی اعلیٰ حضرت علیہ الرحمہ فرماتے ہیں کہ:
”نیروز، مہرگان (آتش پرستوں کے تہوار) کے نام پر تحائف کا دینا حرام ہے اور کافروں کے تہواروں کی تعظیم مقصود ہ…
🥘मेयत की खाने की दावत🥘
👉 सवाल 👈
मरहूम के ईसाले सवाब केलिये जो खाना बनाते हैं वह खाना ग़रीब के अलावा मालदार लोग भी खा सकते हैं या नहीं? और जो महमान आते हैं उन्हें खिलाना चाहिये या नहीं?
👉 जवाब 👈
मैयत के नाम पर मैयत वालों की तरफ़ से आम और ख़ास सब लोगो को दावत देकर खिलाना ना जाईज़ और बुरी बिद्-अत है, क्युंकि शरीअत ने दावत ख़ुशी में रखी है ना कि ग़म में
📗 फ़तावा आलमगीरी: जिल्द 1, पेज 167
📗 फ़त्-हुल बारी: जिल्द 2, पेज 142
📗 तह्तावी + मराक़िल फ़लाह़: जिल्द 1, पेज 617
📗 दुर्रे मुख़्तार + रद्दुल मोह्तार: जिल्द 2, पेज 240
✒इमामे अहले सुन्नत आलाहज़रत मौलाना अहमद रज़ा रहमतुल्लाहि अलैहि फ़रमाते हैं: मुर्दे का खाना सिर्फ़ फ़ु-क़रा (यानी जो साहिबे निसाब ना हों, उन) के लिये होना चाहिये, आम दावत के तौर पर जो करते हैं ये मना है, ग़नी (साहिबे निसाब) ना खाये
📖 फ़तावा …
Deen Mein Ache Kaam Karne Ka saboot
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
دین میں اچھے کام کرنے کا ثبوت، احادیث کی روشنی میں
Imam Ibne Abdul Bar Al-Nimri رحمه الله Apni Kitab Mein Hadith Shareef Naqal farmate Hain:
الَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ حُسَيْنٍ عَنِ الْحَسَنِ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ مَنْ سَنَّ سُنَّةَ هُدًى فَاتُّبِعَ عَلَيْهَا كَانَ لَهُ أَجْرُهُ أَوْ مِثْلُ أَجْرِ مَنِ اتَّبَعَهُ غَيْرَ مَنْقُوصٍ مِنْ أُجُورِهِمْ شَيْئًا وَمَنْ سَنَّ سُنَّةَ ضَلَالَةٍ فَاتُّبِعْ عَلَيْهَا كَانَ عَلَيْهِ وِزْرُهَا وَمِثْلُ أَوْزَارِ مَنِ اتَّبَعَهُ غَيْرَ مَنْقُوصٍ مِنْ أَوْزَارِهِمْ شَيْئًا
📌 Huzur SALLALAHU TALA ALAIHI WO AALIHI WO SALLAM
irshad Farmate haiN:
“Jisne Kisi Ache Kaam Ko Jaari Kiya Uske B…
کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام مسئلئہ ذیل میں کہ جاء الحق میں بارہ رکعت کے با رے میں جو قضائے عمری کی تفصیل ھے ۔ اس کی حقیقت کیا ایک صاحب نے بتایاکہ وقت کی قضا ھے ۔ نماز کی قضا باقی رھے گی ! اس کی وضاحت فرماکر شکریہ کا موقع دیں ؟
المستفتی : عبد الرحیم صاحب رضوی حیدرآباد دکن الھند : 8121858531
__________
الجواب ! ھدایۃ الحق والصواب : صورت مذکورہ میں حضرت علامہ مفتی احمد یا ر خان نعیمی علیہ الرحمۃ و الرضوان نے روح البیان کی جو عبارتیں پیش کی ہیں اور جو مطالب و معانی بیان فرمایا ھے و ہ بالکل صحیح و درست ھے ۔ صاحب ر و ح ا لبیا ن نے حد یث شر یف کی عبا ر ت پیش کی ہیں جو مندرجہ ذیل ہیں : (و لتستبین سبیل المجرمین ) انما عبد او ا مۃ ترک صلوتہ فی جھالتہ لو تاب و ندم علی تر کہا فلیصل یوم الجمعۃ بین الظہر والعصر اثنتی عشرۃ رکعۃ یقرء فی کل منھا الفا تحۃ و الکرسی والاخلاص و…
لفظ "بریلوی" کا استعمال کیوں ضروری ہے..؟؟
منطقی,قولی اور تاویل صحیح کے اعتبار سے ملاحظہ فرمائیں..
از قلم محمد فہیم رضا خان
ابن مولانا محمد نعیم اللہ خان
ساکن:بریلی شریف
اھل علم و فن کا دستور رہا ہے کہ جب کسی شئی کی کما حقہ معرفت کراتے ہیں تو اسکا معرف جامع و مانع لاتے ہیں اور جامعیت مابہ الاشتراک سے آتی ہے اور مانعیت مابہ الامتیاز سے تاکہ معرَّف یعنی جسکی معرفت کرانا مقصود ہوتی ہے اسکا وجود اغیار سے ممتاز ہوکر ذہن میں متصور ہوجائے جیسے علماء نحو نے "کلمہ" کی معرفت کرائی تو صرف "الکلمة لفظ" سے نہ کرائی بلکہ "وضع لمعنی مفرد" کی قید کے ساتھ کرائی کہ یہاں "لفظ" مابہ الاشتراک کی حیثیت کا حامل ہے جو "موضوع و مہمل لفظ" دونوں کو شامل ہے اور یہ کلمہ کے لئے جنس قریب ہے چاہتے تو جنس بعید سے معرفت کراتے یعنی "الکلمة شئی" کہدیتے لیکن یہ تعریف حد تام نہ ہوتی یہاں تام …
📌 اقامتِ نماز کے وقت کب کھڑے ہوں احادیثِ مبارکہ و کتبِ فقہ کی روشنی میں
◀ حضرت عبد اللہ بن ابی قتادۃ رضی اللہ عنہما سے مروی ہے وہ اپنے والد گرامی حضرت ابو قتادۃ رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ تعالی علیہ و آلہ وسلّم نے فرمایا : اذا اقیمت الصلاۃ فلا تقوموا حتی ترونی ۔
ترجمہ : جب اقامت کہی جائے تو اس وقت تک نہ اٹھو جب تک تم مجھے نہ دیکھ لو ۔
(📚 صحیح بخاری حدیث نمبر ۷۳۶، ۸۳۶، ۹۰۹، صحیح مسلم حدیث نمبر ۵۹۳۱، سنن ابی داود حدیث نمبر ۹۳۵، جامع ترمذی حدیث نمبر ۲۹۵، سنن النسائی حدیث نمبر ۷۸۶، مسند احمد بن حنبل حدیث نمبر ۰۴۶۲۲، ۹۴۶۲۲، ۶۶۶۲۲، ۵۷۶۲۲، ۲۰۷۲۲)
✒ بخاری و مسلم کی یہ صحیح حدیث اعلان کر رہی ہے کہ نبی کریم صلی اللہ تعالی علیہ و آلہ وسلّم نے اقامت شروع ہوتے ہی کھڑے ہونے سے منع فرمایا ہے ۔
📌…
اہل سنت جماعت کسے کہتے ہیں۔ ؟
جواب : اسلام کا وہ واحد مذہب جس کی پیروی عقیدت و تصدیق کی بنیاد پر صحابہ کرام رضی اللہ عنھم سے تابعین تابعی تابعین کے زمانے میں ہی تحقیق و تائید کے ساتھ عقائد و تقلید کی روشنی میں آئمہ اربعہ رضی اللہ عنھم کی تقلید انہی کی تحقیق پر عقائد پر عمل کرنے والی جماعت کو اہل سنت جماعت کہا گیا ۔ جبکہ اس زمانے میں زندیق و معتزلہ و خارجی و رافضی و مرجعی مذاہب کا وجود ہوچکا تھا ورنہ دائمی مسلسل متعلقہ اتباع قرآن و سنت والی جماعت کو اہل سنت سے منسوب کرنے کی کوئی حاجت نہ ہوتی ۔
کوئی گروہ یا فرد جو ائمہ اربعہ میں سے چاہے وہ حنفی ہو ۔ وہ سنی ھے چاہیے وہ مالکی ہو وہ سنی ھے چاہیے وہ شافعی ہو وہ سنی ھے چاہیے وہ حنبلی ہو وہ سنی ھے ۔
ائمہ اربعہ رضی اللہ عنھم میں اختلاف فرعی ہوتے باوجود ان میں اتفاق رائے اور اتحاد کی وجہ عقائد کی بنیاد پر ھے جس م…